Új csapágyak, tömítések, szigetelések kerülnek mindenhová.
Ezek évszámbeütött alkatrészek, fontosak az eredetiség szempontjából. Ez a darab pl. 65 január első hetében készült valamikor.
A karburátor nem kis kihívás volt. A Land Roveresek szerint nem ez a legszerencsésebb típus ehhez az autóhoz, de mivel ilyen volt az autón eredetileg, ebből indultunk ki. Ha nem válik be, később lehetséges a váltás.
A karbi eléggé ramaty állapotban volt. Hiányos és sérült, de szerencsére nem túlságosan kopott volt. Egy másik karburátor alkatrészeivel pótoltuk a hiányokat, a megfáradt alkatrészek helyett pedig újakat kapaott.
A felújítókészlet tömítései csak távolról emlékeztettek az eredetire, így gyártottunk sajátokat.
Majdnem kész...
Az illesztéseknél csúnyán el van deformálódva. Ezt nem veszi fel a tömítés, itt fals levegőt fog szívni, illetve kiszivárog a drága benzin az úszóházból :-).
A képen látszik a felfényesedés egyenetlensége. Ennyire göbe a felület.
Nem úgy egy órácska csiszolás után :-).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése