2014. október 25., szombat

Bontás 1

Nekiláttunk a bontásnak. Az autó szerkezete faék egyszerű, így látványosan haladunk. Két nap és itt alkatrész alkatrészen nem marad :-).

Itt látszik az eredeti "pastel green" szín. Sajnos hiányzik az egyik ablakreteszelő.


Elefántirha ( :-) ) színű kárpit. Abszolut menthető állapotban.


Eredeti hang és hőszigetelések mindenhol. Mondjuk nem vitték túlzásba a gyáriak, de ezekez az autókat nem is ezért szeretjük.




Pár csavar kiszerelésével látványosan bomlik elemeire.


A váltóval kapcsolatos legfontosabb tudnivalók és az indítógomb. A terepváltó gombjának pirosnak kellene lennie.


A motortér maga a gépészeti őszinteség. Sallangmentesen.


Frontlemez lakattal, hűtőráccsal, gülüszemekkel. Az alsó takarólemezt a tűzoltók vágták ki. Mi ennek nem örülünk.


Legalább hegesztettek az alvázra egy toldást a szivattyúnak.


Itt az alváz vége kicsit el van bágyadva. Homokszórás után majd meglátjuk mi a dolgunk vele.


kis galvánkorrózió is van az aluminium lemezek szélein.


A C oszlop alja is bibis kicsit.


A kerékjárati ív eleje is lukas mindkét oldalon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése