Itt látszik az eredeti "pastel green" szín. Sajnos hiányzik az egyik ablakreteszelő.
Elefántirha ( :-) ) színű kárpit. Abszolut menthető állapotban.
Eredeti hang és hőszigetelések mindenhol. Mondjuk nem vitték túlzásba a gyáriak, de ezekez az autókat nem is ezért szeretjük.
Pár csavar kiszerelésével látványosan bomlik elemeire.
A váltóval kapcsolatos legfontosabb tudnivalók és az indítógomb. A terepváltó gombjának pirosnak kellene lennie.
A motortér maga a gépészeti őszinteség. Sallangmentesen.
Frontlemez lakattal, hűtőráccsal, gülüszemekkel. Az alsó takarólemezt a tűzoltók vágták ki. Mi ennek nem örülünk.
Legalább hegesztettek az alvázra egy toldást a szivattyúnak.
Itt az alváz vége kicsit el van bágyadva. Homokszórás után majd meglátjuk mi a dolgunk vele.
kis galvánkorrózió is van az aluminium lemezek szélein.
A C oszlop alja is bibis kicsit.
A kerékjárati ív eleje is lukas mindkét oldalon.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése