"Na ezt széjjelkaptuk mint szódás zsebórát" - ahogy agyonszofisztikált kollégám megaszondta.
A vas nagyobb részt igen jó állapotban van. Főleg ha hozzátesszük, hogy 50 éves... és mégiscsak egy terepjáró.
Az eredetisége ilyen apróságokban is megmutatkozik: a kárpiton még rajta a gyári cimke.
Persze azért akad kis rozsda itt-ott...
Viszont a tank pl. gyakorlatilag új. Még a cimke is rajta van.
:-)
Váltó takarítás előtt...
...és takarítás után.
Az alvázról is lekapargattuk az kátrányt. Alatta ott virít az eredeti festék.
A hengerfejet is levettük és itt ért az első kellemetlen meglepetés: a furatok igen rossz állapotban vannak, a motort fel kell újítani. A mechanika többi része után ez elsőre meglepő volt, de belegondolva abba, hogy hogy használnak egy tűzoltóautót, ebben nincs semmi különös: ha tűz van, nincs idő melegíteni, kímélni a motort.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése