2015. augusztus 13., csütörtök

Összeszerelés


A munka talán legszebb része.
Az előkészített elemek sorban felkerülnek a helyükre. A munka során új fékcsöveket, kábelköteget szereltünk be. Nagy hangsúlyt fektettünk az eredeti felületkezelések minél pontosabb lekövetésére. A Land Roverek kötőelemei barnítással voltak felületkezelve. Ez az eljárás ma nem elérhető.  Így az összes csavart feketére passziváltattuk.


Nincs túlbonyolítva a hátsó futómű.


A kézifék mechanika minden szerelő álma. 



Az első futómű sem űrtechnika, de 90-100-as utazó mellett is stabil az autó.


 

Korhű fék szervo berendezés. Ippeg-hogy passzol.




Korhű agyzár az első tengelyre. Akár egy litert is spórolhat 100km-en.



Az egyszerűség az autó minden pontján utolérhető és ezt lehet nagyon szeretni.


Ablakmosó gyárilag nem volt az autóban, de létezett opcionálisan. Az ebayen lőttünk egy originál készletet (1962).







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése