A munka talán legszebb része.
Az előkészített elemek sorban felkerülnek a helyükre. A munka során új fékcsöveket, kábelköteget szereltünk be. Nagy hangsúlyt fektettünk az eredeti felületkezelések minél pontosabb lekövetésére. A Land Roverek kötőelemei barnítással voltak felületkezelve. Ez az eljárás ma nem elérhető. Így az összes csavart feketére passziváltattuk.
Nincs túlbonyolítva a hátsó futómű.
A kézifék mechanika minden szerelő álma.
Az első futómű sem űrtechnika, de 90-100-as utazó mellett is stabil az autó.
Korhű fék szervo berendezés. Ippeg-hogy passzol.
Korhű agyzár az első tengelyre. Akár egy litert is spórolhat 100km-en.
Az egyszerűség az autó minden pontján utolérhető és ezt lehet nagyon szeretni.
Ablakmosó gyárilag nem volt az autóban, de létezett opcionálisan. Az ebayen lőttünk egy originál készletet (1962).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése